Az ügyfeleknél elsősorban azt térképezzük fel, hogy milyen üzleti kihívással állnak szemben - ami egyben szorosan a brandjükhöz is kapcsolódik. Éppen ezért nincsen egyszerű dolgunk, hiszen minden ügyfél egyedi, ezért nem tudjuk klasszikus értelemben “bedobozolni” azokat a grafikai tervezéseket, weboldal igényeket, kreatív szövegírásokat és egyéb marketing tevékenységeket, amelyekkel a megrendelő hozzánk fordul.
Számunkra nagy segítség és komoly partner ezekben minden olyan program, ami nyílt forráskódot- és felhőalapú csatlakozást is biztosít. Ezáltal folyamatosan valós idejű adatokat kapunk arról, hogy egymás között ki, mennyire, milyen formában halad a kiosztott munkákkal. Látjuk, hogy a másik odébb tett valamit, pontosan mivel dolgozott, hogyan dolgozott. Mindezt valós időben, akár egyszerre párhuzamosan egy virtuális munkaterületen.
Kimondott célkitűzésünk, hogy amennyiben az ügynökségünkhöz egy új munkatárs érkezik, ő könnyen implementálható tudást kapjon a programok használatáról. Tehát igyekszünk inkább “egyszerű és nagyszerű” programokat egymás mellé rakni, mintsem egy ugyan komplex tudással rendelkező, ám masszívan kötött CRM-et, ami tapasztalataink alapján egyelőre egyszerűen képtelen alkalmazkodni a fent említett elvárásokhoz.
Azokat a szoftvereket preferáljuk, ahol lehetőleg nincsen megkötve a kezünk és több módon dolgozhatunk. A programok kiválasztása során célunk, hogy például lehessen az adott feladatoknál különböző módokon, akár csak árnyalatnyit is, de módosítani. Ezek egyébként általában a Lean menedzsmenten alapuló szoftverek.
Nálunk a teljesség igénye nélkül, elsősorban a Google Drive-ot, a Notion-t, a Trello-t, a Slack-et, a Miro-t és a Figma szoftvereket részesítjük előnyben, illetve használjuk minden egyes nap. Ezek mindegyikére alkalmas a fentiekben elmondott fő három kritérium, amik alapján a munkánkat egyaránt kiválaszhatjuk és menedzselhetjük PC-n, tableten, vagy akár okostelelfonon.